مصاحبه آرشیو خبر ها
منتظر فرزندمان هستیم

منتظر فرزندمان هستیم

هفته های سختی را پشت سر گذاشت، هفته هایی همراه با استرس و نگرانی همراه با مثبت بودن تست ویروس کرونا اش؛ دنیله روگانی مدافع بیانکونری که همراه میکله، نامزدش منتظر است تا در ماه های آتی فرزندشان به دنیا بیاید می گوید:

 

سرانجام همراه هم توانستیم شرایط فرزندمان را بررسی کنیم خیلی خوشحالم که همه چیز خوب پیش می رود، امیدواریم که همین طور ادامه داشته باشد.

 

و اما کرونا ویروس

 

دو روز پس از بازی برابر اینتر و بعد از اتمام تمرینات احساس خوبی نداشتم، حالم عجیبی داشتم و شدیدا احساس گرمای شدید به من دست داد، خیلی حال عجیبی بود و من تا حالا چنین حرارت بالایی را نداشتم اما درتس بعد از یک روز درجه حرارت من به 36 رسید و اینجا بود که هم نگران شدم و هم کمی راحت اما نمی دانستم که چه خواهد شد. اما اهسته آهسته همه چیز خوب پیش رفت و با کمک پزشکان و کادر پزشکی تیم توانستم شرایط را درک کنم و برای بهبودی امیدوار باشم. این بخش واقعا به من انرژی داد تا خودم را بهتر پیدا کنم و به من و میکله کمک زیادی کرد.

 

وی افزود:

 

حالا حال مان خوب است، هم از لحاظ روحی و هم جسمی بسیار خوب هستیم و منم امادگی خوبی دارم و تنها به بهتر شدن و تمرین فکر می کنم، باید تمام تلاشم را برای بهتر شدن انجام دهم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: